niedziela, 21 września 2014

Instadruk


Dzisiaj chcę wam pokazać jak wygląda moja ściana, którą przed chwilą skończyłam oklejać zdjęciami. Fotografie, które zobaczycie poniżej zamówiłam na stronie instadruk.pl. Jest to strona, dzięki której w alternatywny sposób zdobędziesz zdjęcia typu polaroid i nie tylko.
 Macie kilka opcji do wyboru. Od ogromnych mieszczących w sobie ponad 100 zdjęć plakatów, przez malutkie, pojedyncze kwadraciki, magnesy, aż do ..... "najsłodszej formy zdjęć. Tabliczki przepysznej czekolady z twoimi wspomnieniami". Kto nie chciałby mieć takiej czekolady? 

Ja zdecydowałam się na memoprinty czyli kwadraty o wymiarach 8,5cm x 7cm.
Jakość zdjęć jest całkiem dobra. Wydrukowane są na grubym papierze. Szybka wysyłka + fajne pudełeczka. To wszystko sprawia, że oceniam ten zakup bardzo pozytywnie.

Na środku ściany przykleiłam tabliczkę z napisem " BEST FRIENDS MAKE GOOD TIMES BETTER AND THE HARD TIMES EASIER " , którą dostałam od mojej przyjaciółki ( jeśli to czytasz to pozdrawiam serdecznie :D )

Zapraszam też na mojego instagrama: LINK










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz