piątek, 28 sierpnia 2015

Hej. Taaak, wiem obiecywałam posty i recenzję a tu nic. Trochę się rozleniwiłam. Nie znaczy to oczywiście, że przez wakacje nie robiłam zdjęć. Robiłam... tylko trochę inne niż widzieliście do tej pory. Poza tym jest pewien pomysł, który może uda mi się w końcu wcielić w życie, ale na razie nic nie mówię.
Ciężko mi teraz powiedzieć jak dalej będzie wyglądała moja fotografia, ale są osoby, które mimo mojej słabej aktywności dalej chcą ze mną współpracować ( co bardzo mnie motywuje ). Na razie jednak zostanę raczej przy sesjach " na życzenie ", których efektów nie będę udostępniać w internecie :)


A teraz kilka zdjęć z najlepszych wakacji jakie mogłam sb wymarzyć. W tym miejscu pozdrawiam Maję Lipkę i kilka innych osób ( best regards for u guys <3 ) które uczyniły te wakacje wyjątkowymi.










 

 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz