czwartek, 3 marca 2016

Współpraca z BluzUp


Ostatnio miałam okazję znowu spotkać się z dziewczynami. Tym razem nasza sesja miała nieco inny charakter. Robiłyśmy zdjęcia dla firmy BluzUp ( bardzo polecam )
Modelki spisały się świetnie. Na pewno wkrótce zobaczycie więcej zdjęć z Emilką i Zuzią, ale teraz robię sobie krótką przerwę w chodzeniu na sesję. Postaram się popracować nad wyglądem bloga. 


















Wiem, że część zdjęć jest bardzo podobna ( praktycznie identyczna ) do poprzedniej sesji z dziewczynami. Jest to efekt zamierzony, gdyż niektóre zdjęcia były robione na wzór tamtych. Mam nadzieję, że nie nudzi Was moja szara ściana i chociaż zaskoczyłam Was zdjęciami w szkole :D  

2 komentarze:

  1. co przedstawia twoje logo ? to twoje pasje? sama je zrobiłaś ? :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm...moje logo przedstawia zdjęcia na sznurku i jako, że całość w zamierzeniu miała wyglądać jak narysowana wzięłam kilka szkiców z internetu. Logo zrobił dla mnie mój znajomy :)

      Usuń